Op donderdag 30 maart gaan we Bowling spelen in het SportPoint te Wolvertem.

Sport & Beweging

Op donderdag 30 maart gaan we Bowling spelen in het SportPoint te Wolvertem. We hebben twee banen gereserveerd, dat wil zeggen dat er 10 personen mee kunnen gaan.

We spreken af om 14 uur ter plaatse (Stationstraat 14 te Wolvertem)

• Er kan met de auto gereden worden, afspraken maken om samen te rijden is mogelijk
  • De bus van De Lijn nummer 821 vertrekt om 13u21 aan het station van Vilvoorde en komt aan om 13u55 in de stationstraat te Wolvertem

Prijs: we vragen 10,00 euro (inbegrepen: 2 spelletjes bowling en de huur van bowlingschoenen (verplicht) – niet inbegrepen: vervoerkosten en dranken).

Inschrijven bij Magda voor 1 maart.

Opgelet: Bowling spelen is niet zonder gevaar. Houdt rekening met gladde ondergrond en schoenen, enige stabiliteit is noodzakelijk.

donderdag 30 maart 2023
Vanaf 14u00
Max. 10 deelnemers
Deze activiteit is enkel boekbaar voor leden van het organiserende OKRA-trefpunt.

Jan Frans Willemstraat 29
1800 Vilvoorde