Dinsdag 20 juni 2023 Organisatie Okra Zilverdraad Boechout Enkel leden van Okra Zilverdraad en Okra Mortsel Sint-Jozef kunnen deelnemen.

Ontmoeting & Ontspanning

We gaan vandaag naar het vernieuwde Bokrijk. We opteren voor een vrij bezoek. ’s Morgens worden we onthaald in het Koetshuis met koffie of thee met iets lekkers erbij. Daarna is er een eerste kennismaking met het domein. Rond 13.00 uur volgt een maaltijd en daarna bent u vrij om op uw eigen tempo het 550 ha groot domein te bezoeken en te ontdekken. Rond 17u30 nemen we nog de tijd voor koffie en Limburgse vlaai, alvorens naar huis te rijden. De deelnemers die een museumpas hebben mogen dat vermelden bij inschrijving. Zij moeten de inkom (13 €) niet betalen, maar vergeet op de dag zelf uw museumpas niet want dat wordt gecontroleerd.

Opgelet: er kunnen maar 20 personen mee, dus snel inschrijven is de boodschap.

Prijs:

65,- euro (drank bij de lunch niet inbegrepen).
Betaling: Bij uw contactpersoon vóór 6 juni 2023.

Vertrek:

Om 8.00 uur aan grote parking Delhaize (kasteeltje) te Boechout.

Om 8.15 uur aan tankstation Q8, overkant van de Sint -Jozefskerk te Mortsel.

Tankstation Q8
dinsdag 20 juni 2023
Deze activiteit is enkel boekbaar voor leden van het organiserende OKRA-trefpunt.

Tankstation Q8 tegenover Sint-Jozefkerk

Tankstation Q8