Bezoek aan Kortrijk, bedevaart 'Broeder Isidoor', het Begijnhof en het belevingscentrum, vrije tijd in Kortrijk. Inschrijven bij uw wijkverantwoordelijke vóór 30 april tot volzetting van de bus. Latere inschrijvingen rechtstreeks bij Berlinde zolang er plaats is.

Toerisme & Uitstappen

Vertrek om 8u00 stipt te Sint-Gillis-Waas op het kerkplein. We passeren het geboortehuis van Broeder Isidoor hier ter plaatse.

Na een koffiestop (koffiekoek met koffie/thee) in het Gentse komen we aan in Kortrijk.

Onder begeleiding van Geert volgen we een gebedsviering aan de grot of een misviering in de kerk (afhakelijk van het weer). Wie dit wenst krijgt de gelegenheid om een kaarsje te ontsteken of de ommegang te doen en het praalgraf te bezoeken.

Gezamenlijke lunch.

Na de lunch

• bezoek aan het Begijnhof en het belevingscentrum (met gids)
  • genieten van wat vrije tijd in het centrum en op het mooie marktplein van Kortrijk.

Op de terugweg wordt er nog gestopt voor een broodmaaltijd (boterham met kaas en hesp, koffie of thee).

Inschrijven kan bij uw wijkverantwoordelijke of op rekening BE32 7795 9041 6402 van Okra SGW met vermelding van "Kortrijk + naam deelnemer" vóór 30 april tot volzetting van de bus.

Vertrek met bus op Kerkplein Sint-Gillis-Waas
Toon wegbeschrijving
dinsdag 06 juni 2023
Deze activiteit is enkel boekbaar voor leden van het organiserende OKRA-trefpunt.

aan Oxfam winkel

Vertrek met bus op Kerkplein Sint-Gillis-Waas