Toerisme & Uitstappen

Daguitstap 2 mei- 19 juni 2023: smulpapentocht Scheldeland-Oudenaarde
Definitief programma:
10u00: bedrijfsbezoek Breydel in Gavere

• 1 consumptie vóór het bedrijfsbezoek (koffie/thee/water)
  • Bedrijfsfilm en presentatie
  • Bedrijfsbezoek met gids (beschermende kledij)
  • 1 streekbier (Valeir) of alternatief
  • Uitgebreide degustatie van Breydelproducten (vleesbrood-spek-ham) + 3 extra hapjes p.p. met 1 streekbier (Valeir van brouwerij Contreras) of alternatief
  • Kortingsbon t.w.v. € 4 voor de Breydelproducten (OKAY/Delhaize)
  • Mogelijkheid aankoop Breydelproducten
  • Middaglunch met belegde broodjes (dranken niet inbegrepen)

Namiddag: bezoek aan Oudenaarde: geleide wandeling en terrasjestijd (Oudenaarde brouwersstad!)
17u30: paling eten in Overmere/Berlare (keuze uit gebakken, in het groen, met tomaat, of met room) - keuze uit frietjes of brood – alternatief biefstuk/frites
19u30 (ten laatste: vertrek huiswaarts

We kunnen in Breydel maximaal met 60 personen terecht: we rijden elke dag dus maar met één bus (een gewone of een 60-plaatsen) - de rust- en rijtijden zijn zéér nipt, dus we gaan vermoedelijk streng/strenger moeten zijn op het aantal opstapplaatsen (liefst maximaal twee). De vraag kan gesteld worden om van twee plaatsen naar één te gaan!

Tip: spreek af met buurtrefpunten, en zorg voor een (gezamenlijke?) opstapplaats die goed bereikbaar is voor een 60-plaatsen bus! Vlot vertrekken en terugkomen is noodzakelijk om de rust- en rijtijden te respecteren. (bij overschrijding betaalt OKRA fiks bij!)

Breydel ontvangt geen bezoekers op vrijdag, en met één bus per dag hebben we de eerste reeks data uit elkaar moeten trekken. Ook waren enkele data in Breydel al benomen door andere groepen. We vragen om jullie begrip voor de nieuwe data! Gelieve ook twee reservedata te prikken! We hanteren de beurtrol 2023 om eventuele knopen door te hakken!

2 – 3 – 4 – 8 – 9– 10 mei: clusters Polder en Hei, Antwerpse Noorderkempen en Brasschaat/Schoten
17 – 22 – 23 – 25 – 31 mei: clusters Voorkempen, Kontich/Mortsel, Rupel,
5 - 6 - 7 – 12 – 13 – 19 juni: clusters streekpunt Groot Antwerpen

Prijs: leden: 73 euro/pp – niet-leden: 85 euro/pp
ANNULATIEKOSTEN: vanaf 1 mei: 30€, vóór 1 mei (nadat factuur betaald is) 15€ (vervangen mag altijd!)

afsluiten inschrijvingen vrijdag 7 april

Van maandag 05 juni 2023