Deel 1 van 3

Gezondheid & Welzijn

GENEESKRACHTIGE KRUIDEN VOOR SENIOREN

De kracht der kruiden

Kruiden schakelen we in bij het behandelen van klachten, als ondersteuning van een genezingsproces of om de gezondheid te optimaliseren. Ze worden verwerkt tot zalven, crèmes of gezichtsmaskers, of worden aangewend in een kompres, in zeep, badolie, shampoo, hoestsiroop, cosmetica enz. Ze bevatten bepaalde inhoudsstoffen en zitten boordevol vitaminen en mineralen waardoor ze een onwaarschijnlijke voedingsbron vormen voor ons lichaam en dus een positief effect hebben op onze gezondheid.

MEDICINAAL
Kruiden worden verwerkt tot zalven, crèmes, lotions of worden aangewend in gezichtsmaskers, kompres, zeep, badolie, shampoo, hoestsiroop, cosmetica enz. Ze bevatten bepaalde inhoudsstoffen en zitten boordevol vitaminen en mineralen waardoor ze klachten verhelpen, bijdragen tot een genezingsproces en onze gezondheid helpen versterken.

Denderleeuw
vrijdag 21 april 2023