Moeders verwenweekend "Over de Schreve"

Toerisme & Uitstappen
Voorbij

Het ideale “moederdag cadeau” om uw moeder of echtgenote mee te verrassen! Alle vrouwen worden tijdens dit reisje in de bloemetjes gezet en uiteraard mogen de mannen ook mee “als chaperon”. In het Heuvelland bezoeken we een wijndomein, een chocolaterie (uiteraard allebei met proevertjes) en de interessante stad Ieper. Over de schreve, in Noord-Frankrijk maken we een begeleide stadswandeling in Rijsel, met ook nog vrije tijd om te shoppen.
We logeren in hotel Flanders Lodge in Ieper, een sfeervol hotel op de rand van Ieper.

Prijs vol pension: 245 euro (+ 25 euro éénpersoonskamer indien beschikbaar)

Extra's inbegrepen: ontbijt op zaterdag, Nederlandstalige gidsbegeleiding, het bezoek aan een wijndomein, een chocolaterie en een kleine attentie voor alle dames.

Van zaterdag 06 mei 2023
tot zondag 07 mei 2023
Max. 10 deelnemers
Deze activiteit is enkel boekbaar voor leden van het organiserende OKRA-trefpunt.
Voorbij

8900 Ieper