Ontmoeting & Ontspanning

Wij zijn de babyboomgeneratie: we zijn van na de oorlogen we zijn met velen. Daarom spreekt men van "vergrijzing". We worden een dagje ouder, maar we willen meer zijn dan "grijs". We zien er trouwens veel jonger uit dan de ouderen van vroeger. Gelukkige senioren zijn we en we hebben recht op dat geluk. We willen ernstig genomen worden, maar we willen ook graag bezig zijn.
Hoe blijven we gelukkig?
Een voordracht met humor en ernst, zeer herkenbaar en met leuke tips om gelukkig ouder te worden.

Daarvoor hebben we Mark Van De Voorde uitgenodigd. Mark is Vlaams journalist en was in zijn actieve loopbaan o.a. hoofdredacteur van Kerk & Leven en communicatieadviseur bij diverse ministers.
Momenteel is hij onafhankelijk publicist en columnist. Hij is ook lid van de provinciale stuurgroep Bewegingsuitbouw en Communicatie bij OKRA West-Vlaanderen

Inschrijving verplicht voor 17 mei

dinsdag 30 mei 2023