Dinsdag 9 mei 2023: OKRA St.-Jozef: Werkingsbezoek aan Opnieuw en Co. Enkel voor trefpunt- en plusleden

Mens & Maatschappij

In onze regio zijn 5 Kringwinkels. Je vindt er een ruim aanbod aan kwaliteitsvolle herbruikbare goederen. Vandaag bezoeken we 2 locaties met een gids, hij zal de volledige werking van Opnieuw en Co uit de doeken doen. Zo zien we het verloop van de gegeven goederen (intake), naar wat ervan nog bruikbaar is, en wat niet (triage). Er wordt dan ook bepaald waar de goederen te plaatsen alsook welke prijs zal gevraagd worden (productie). Tenslotte gaan de goederen naar de winkel.
Opgelet, er is een beperking tot 30 deelnemers !

Dinsdag 9 mei 2023 om 10 uur, het vertrek om 9.30 uur kan nog aangepast worden ifv het aantal deelnemers

Inlichtingen en aanmelden: Jef Lootens 03 455 87 56.

Inschrijven en betaling deelname: Inschrijving pas actief na betaling van € 2,- bij uw contactpersoon vóór 4 mei 2023.

Sint-Jozefkerk Mortsel
dinsdag 09 mei 2023
Deze activiteit is enkel boekbaar voor leden van het organiserende OKRA-trefpunt.

Sint-Jozefkerk Mortsel
Liersesteenweg 308