OKRA gaat voor een warme samenleving en voldoende en aangename contacten voor haar leden en voor alle senioren! Als belangenbehartigende organisatie vinden we de integriteit van onze leden en 55+ in het algemeen bijzonder belangrijk. We vragen jou om ons (lidworden@okra.be) eventuele misbruiken discreet te melden zodat we tot de nodige actie kunnen overgaan.

AnneJan

te gaan wandelen
naar de film te gaan
uit eten te gaan
op daguitstap te gaan
op vakantie te gaan
te gaan shoppen
te gaan sporten
Andere
Ik ben nieuw hier en ik hoop liefde te vinden, of iemand waarmee ik een relatie kan beginnen. Ik weet dat ik nog geen 50+ ben, maar ik ben het type dat graag met oudere mensen uitgaat, ik geloof dat ze rustiger en romantischer zijn en weten hoe ze voor een vrouw moeten zorgen. Ik heb iemand nodig die makkelijk in de omgang is, grappig, loyaal, avontuurlijk en romantisch. Ik ben extreem loyaal en mijn partner komt op de eerste plaats en is het belangrijkste deel van mijn leven! Voor mij draait het leven om het delen van kwaliteitstijd met de mensen van wie je houdt, doen waar je gepassioneerd over bent, en het zoeken naar nieuwe ervaringen en avonturen. Ik hou van openbare intimiteit en ik wil een goede man met een goed hart, iemand met goede kennis over de liefde en die weet hoe een dame wordt behandeld, leeftijd doet er voor mij helemaal niet toe, zolang hij maar van me houdt, ik wil een relatie die voor altijd zal duren en niet zal vervagen, wat er ook gebeurt!

Om op een OKRA-datingzoekertje te reageren moet je lid zijn van OKRA en ingelogd zijn met je account op de website.

Log in met je OKRA-account!