OKRA gaat voor een warme samenleving en voldoende en aangename contacten voor haar leden en voor alle senioren! Als belangenbehartigende organisatie vinden we de integriteit van onze leden en 55+ in het algemeen bijzonder belangrijk. We vragen jou om ons (lidworden@okra.be) eventuele misbruiken discreet te melden zodat we tot de nodige actie kunnen overgaan.

Dirk De Wilde

te gaan wandelen
uit eten te gaan
op daguitstap te gaan
Andere
Hallo Dames:Ik heb veel kennissen (ik ben een sociale praatvaar).Maar de behoefte om een dame waar ik in wederzijds vertrouwen gezellige momenten met kan beleven groeit met de dag . Ik ben een hondenliefhebber,mijn trouwe viervoeter heet Finn. Misschien tot binnenkort!

Om op een OKRA-datingzoekertje te reageren moet je lid zijn van OKRA en ingelogd zijn met je account op de website.

Log in met je OKRA-account!