10 jaar LOM en Velokra, een evenement waar je niet mag op ontbreken! OOK NIET-LEDEN VAN HARTE WELKOM!

Dinsdag 9 mei van 11 u tot 16 u zal De Plas in Kelchterhoef uit zijn voegen barsten. OKRA-Limburg organiseert er een openlucht fiets- en motorhappening.

En dit naar aanleiding van het 10-jarig bestaan van de Limburgse OKRA Motorclub (LOM) en een 2de editie van Velokra, fietsers die vanuit alle hoeken van Limburg naar De Plas fietsen.
Snuif hier de sfeerbeelden van 1ste editie van Velokra in 2017.

PROGRAMMA:

• Vanaf 11.00 u worden onze motorclubleden verwacht aan De Plas. Zij zullen er RONKEN en PRONKEN. Iedereen zal er kennis kunnen maken met onze motorclub. Hun stalen rossen zullen er samen met hun baasjes staan schitteren als nooit tevoren.
  • Fietsers gaan KALLEN EN PEDALLEN. Zij vertrekken 's morgens vanuit hun trefpunten en fietsen richting De Plas. We verwachten dat ze eveneens omstreeks 11.00 u zullen toestromen.
    We raden aan om de batterijen volledig geladen te hebben voor vertrek.

• 12u vertrek van de 1ste motorparade en om 13.30u 2de motorparade. Kom mee kallen en pedallen en moedig onze ronkers en pronkers aan bij de start van hun motorparade. Alle aanwezige motards maken zich op om onder begeleiding van de politie en de mobiele seingevers, een rit te maken van ongeveer anderhalf uur richting Genk en omgeving. Rond 14.00 u worden ze terug aan De Plas verwacht.
  • 15.00 u trekking tombola met uitzonderlijk mooie prijzen, met als hoofdprijs een waardebon van € 300 voor een verblijf in Vayamundo Oostende of Houffalize .

Intussen geniet je van randanimatie.

• Er zal een begeleide en bewegwijzerde wandeling zijn rond De Plas (3 km). Tevens zal OKRA-SPORT+ je kennis laten maken met diverse sportactiviteiten.
  • Is Kelchterhoef te ver voor je, dan neem je de auto met fietsendrager. Er zijn voldoende knooppunten om vanuit Kelchterhoef rondom de Plas te fietsen. Aan de infostand liggen plannetjes van 10, 20 of 30 km.
  • Op de tonen van hedendaagse  en vervlogen melodieën zal een DJ je doen zingen en dansen van plezier.
  • Tal van standhouders zullen je doen verbazen van hun producten die ze tentoon stellen. Maar ook een stand van de politiezone CARMA, zij zullen je graag te woord staan.
  • Drank en versnaperingen aan zeer democratische prijzen.

PRIJS:

Geen gedoe met picknick, voor maar € 10 geniet je van de inkom, een heerlijk belegd broodje naar keuze geleverd door Panos, twee consumptiebonnen voor drank of taart en maak je kans op één van de mooie prijzen.

DE INSCHRIJVINGEN ZIJN INMIDDELS AFGEROND, we danken de meer dan 500 deelnemers!

Het evenement is niet enkel voor de sportievelingen maar ook voor niet-leden en toeschouwers. Er is namelijk voldoende randanimatie.

Houdt het weer je tegen, helaas er is geen alternatief, het is nu eenmaal een openlucht evenement. Maar je besteld broodje is natuurlijk altijd af te halen, ze zijn betaald en liggen voor je klaar. Wees creatief en maak er desnoods zelf een leuke dag van.

Een groot evenement vergt natuurlijk de nodige voorbereidingen, vandaar het vroegtijdig inschrijven.
Het is geen jaarlijks wederkerend festijn maar speciaal voor onze motorclub die haar 10-jarig bestaan viert samen met Velokra dat in 2017 een enorm succes kende. Deze 2de editie moet een topper worden.

Wees erbij want je zal spijt hebben als je er niet was!

Raadpleeg hier de programmafolder.

BEN JE GEEN LID OF WENS JE ALS  LID INDIVIDUEEL TE KOMEN, OOK DAN BEN JE VAN HARTE WELKOM.
Inschrijven doe je dan via deze link

OKRA-leden schrijven best in via hun trefpunt!
Zij verzamelen de inschrijvingen en betalingen. De trefpunten gebruiken hiervoor dit formulier.

HOE GERAAK JE ER:
Kom je met de auto of motor, via de hoofdweg KLIK
Fietsers komen vanuit zelf te bepalen richtingen.

Voor vragen en info: limburg@okra.be

GDPR: Er worden die dag sfeerbeelden genomen die achteraf op deze website zullen te zien zijn. Wens je foto's verwijderd te hebben, laat het weten aan limburg@okra.be

Met dank aan onze sponsors
(klik op het logo en ontdek hun website)