Word nu lid!

Word nu lid en geniet van jouw lidmaatschap tot eind ’24!*

De voordelen van je lidmaatschap

Okra Voordelen Lidmaatschap
  • 10 x per jaar ontvang je het mooie OKRA-magazine.
  • Geniet van een rijk aanbod aan culturele, sociale en sportieve activiteiten. Wist je dat je bij OKRA padel kan spelen? Er is ook een heuse Bikersclub!
  • We behartigen jouw belangen en die van alle 55+ers van de ‘Dorpsstraat tot de ‘Wetstraat’.  Mobiliteit, wonen, een degelijk pensioen of goede zorg hebben voor ons geen geheimen.
  • Zin om nieuwe contacten te leggen? OKRA helpt je daarbij! Bij OKRA maak je vrienden voor het leven of vind je jouw perfecte match bij OKRA-dating.

Je lidgeld heb je zo terugverdiend

• Als lid krijg je een bonnenboekje met meer dan 25 voordelen. Er even tussenuit, aandacht voor je gezondheid, meer comfort, een museumbezoek, zelfs nieuwe schoenen of een goed boek, het kan nu mét korting of een speciaal OKRA-voordeel dankzij onze partners Hubo, Torfs, Goed, Lunch Garden, E5 mode, museumpas…
  • Voor het eerst lid van OKRA? Én lid van CM? Ja? Dan is er goed nieuws voor je portemonnee! Want je krijgt een fikse korting van 10 of 20 euro op je lidgeld van OKRA! CM stort een kwartaal later automatisch jouw voordeel.

Okra Lidgeld Terugbetaling

Jouw zorg, onze zorg

Okra Jouw Zorg Onze Zorg

Sinds 2010 biedt OKRA een bijzondere dienstverlening aan voor al wie zorg krijgt of zorgt voor een familielid of vriend. Deze erkende vereniging draagt de naam OKRA-Zorgrecht. Ook jij bent van harte welkom! Lid worden van Zorgrecht is gratis en brengt geen enkele verplichting mee. Het geeft je wel het recht om gebruik te maken van:

• ons luisterend oor en advies op maat,
  • goede informatie en communicatie,
  • ontmoetings- en vormingsactiviteiten voor zorggebruikers en mantelzorgers,
  • onze belangenbehartiging.

Word lid van onze familie

Word nu lid en geniet van jouw lidmaatschap tot eind ’24!*

*Aanbod enkel geldig voor nieuwe leden!

ONZE PARTNERS
Okra Christelijke Mutualiteit Logo