Gepubliceerd op: 18/03/2024
Bron: Provincie: Limburg

OKRA-Academie Limburg organiseert op zaterdag 31 augustus 'Stemmen onder de Sterren'. Het is een feeëriek koor- en lichtspektakel in de prachtige ruïnes en de tuinen van de abdij van Villers la Ville, NESCO werelderfgoed.

Stemmen onder de Sterren is het promenadespektakel van deze zomer met internationale gerenommeerde vocale ensembles. Zes zanggroepen maken hun opwachting op de meest opmerkelijke plaatsen van de Abdij van Villers-la-Ville om een reeks afwisselende concerten aan te bieden in een bijzonder magische sfeer.

De timing van deze optredens stelt de toeschouwers in staat om op hun eigen ritme de verschillende zanggroepen te bewonderen op bv. de rand van een muur of onder de eeuwenoude gewelven van een crypte.
Aan het eind van de avond komen alle artiesten samen op het hoofdpodium voor een adembenemende climax, versterkt door een prestigieus vuurwerk.

Programma:

Voca People (IL)
Anúna Keltisch Koor (IE)
Venice Vocal Jam (IT)
ABBA door For You Acapella (SK)
Koor van de Koninklijke Opera van Wallonië (BE)
London Community Gospel Choir (UK)
Je wandelt op eigen tempo en ontmoet op verschillende plaatsen internationaal gerenommeerde koren. Tot slot van de avond is er als apotheose een gezamenlijk optreden en een spetterend vuurwerk.

Verloop:
Doorlopende concerten van 18.30u tot 23.30u.
Apotheose om 23.45u
Vouwstoeltjes en paraplu’s zijn ter plaatste beschikbaar.
Er zijn verschillende eet- en drankgelegenheden op de locatie.
OKRA brengt je met de bus naar dit unieke evenement.

Vertrek:
an op de parking van Kinepolis om 16.00u.

Praktische informatie:
OKRA brengt je met de bus naar dit prachtige evenement. Er zijn eet- en drankgelegenheden op het domein.

Prijs:
leden € 55 (inkom en busvervoer) – niet-leden € 65

INSCHRIJVEN: voor 20 juli bij barbel.cuppens@okra.be 011 26 59 32.

Visit counter For Websites

Downloads: