Maak je OKRA-account aan

Maak een OKRA-account aan om je lidmaatschappen en activiteiten en beheren.

Creëer je account en log in.

Uw persoonsgegevens worden verwerkt door OKRA trefpunt 55+ vzw, Haachtsesteenweg 579, 1030 Brussel, privacy@okra.be. Dit voor ledenbeheer en organisatie van activiteiten en reizen op basis van de contractuele relatie als gevolg van uw inschrijving en om u op de hoogte te houden van onze activiteiten (direct marketing) op basis van ons gerechtvaardigd belang als sociaal-culturele ledenorganisatie. Indien u niet wil dat wij uw gegevens verwerken met oog op direct marketing volstaat het ons dat mee te delen op privacy@okra.be. Via dat adres kan u ook altijd vragen welke gegevens wij over u verwerken en ze verbeteren of laten wissen, of ze vragen over te dragen. Een meer uitgebreid overzicht van ons beleid op het vlak van verwerking van persoonsgegevens vindt u op www.okra.be/privacy.

Heb je geen e-mailadres?

Een e-mailadres is noodzakelijk om een account aan te maken zodat OKRA jou kan bereiken.
Volg onze stap-voor-stapgids en maak eenvoudig een e-mailadres aan.

Stap-voor-stapgids bekijken