Gepubliceerd op: 19/04/2024
Bron: Provincie: Limburg

Wandelen tussen duizend vijvers en grootouder- kleinkindnamiddag

12 en 13 september domein Kiewit, Putvennestraat 108.

Domein Kiewit ligt op 6 kilometer van het Hasseltse stadscentrum en is vlot bereikbaar met de fiets, het openbaar vervoer of de auto. Je hebt er 130 hectare natuurpracht binnen handbereik.

Dinsdag 12 september Wandelen tussen duizend vijvers
Plankenpaden en vlonders houden je voeten droog op de verschillende wandelroutes. Een wandeling brengt ons zelfs door 'fietsen door het water' in Bokrijk. Zoals gekend zijn er wandelingen beschikbaar van verschillende afstanden en een dagtocht, onder leiding van wandelgidsen.

€ 6 voor deelname met eigen picknick
€ 22 voor deelname met pastabuffet inbegrepen (2 soorten pasta met groenten en saus, geserveerd met vlees of vis (zelf te kiezen op het moment, incl. water)
Ontvangst met koffie/thee-buffet, water & een stukje huisgemaakte cake voor iedereen inbegrepen (9u-10u).
Alle OKRA-leden en niet-leden zijn welkom!
Vooraf inschrijven is verplicht, aansluiten de dag zelf kan niet!
De plaatsen zijn beperkt tot 225 deelnemers.

Info en inschrijving: sport.limburg@okra.be of 011 26 59 33

Woensdag 13 september
 Grootouder - kleinkindnamiddag
Een namiddag waarin grootouders gezellige en fijne activiteiten met hun kleinkinderen kunnen doen.

Start 14u - einde 17u (welkom vanaf 13u30)
Activiteitenaanbod met begeleiding:
 - Workshop Afrikaans dansen
 - Kabouterspeurtocht voor de allerkleinsten (3j-6j)
 - Uitleg van het insectenhotel en het maken van zaadbommetjes (6j-12j)
 - Knutselen van Happy Stones (6j-12j)
 - Natuurwandeling met bos-en dierverhalen (6-12j)

Vrij te bezoeken: Kinderboerderij, speeltuin, plezante poten pad, bijenhal,..
Deelnameprijs grootouder: € 14 (inclusief deelname activiteiten en pannenkoeken (2st.) met witte/ bruine suiker, gelei of stroop) Deelnameprijs kleinkind: € 8 (inclusief deelname activiteiten en kinderpannenkoek (1st) met witte/ bruine suiker, gelei of stroop)

Inschrijving voor 1 september: sport.limburg@okra.be of 011 26 59 33

web counter