OKRA Pelgrimeert naar Scherpenheuvel

Gepubliceerd op: 21/02/2024
Bron: Provincie: Limburg

Op dinsdag 21 mei pelgrimeren we naar Scherpenheuvel

"Een prachtige daguitstap vol ontmoeting en bezinning".
Thema: 70 jaar, zorg voor elkaar.

Op 21 mei 2024 om 11u30 nodigen we alle OKRA-leden van harte uit in de Mariahal te Scherpenheuvel voor een prachtige viering. Er zijn verschillende mogelijkheden om te pelgrimeren naar Scherpenheuvel, te voet, met de fiets of moto, of met de bus of wagen. We zullen jullie met een warm OKRA hart ontvangen voor een deugddoende en muzikale viering. Tevens voorzien we ’s middags de mogelijkheid om tegen een democratische prijs een broodjesmaaltijd en soep te nuttigen in Het Huis van Maria (vroegere Pelgrim).

Dagplanning
11.30u: Indrukwekkende viering met OKRA Harmonie en koor in de grote kerk - aansluitend zegening van de motards

12.30u - 14.30u: Samen lunchen van soep en broodjes in Het huis van Maria (Pelgrim) of vrij bezoek aan cafés/restaurants in Scherpenheuvel.

14.30u: Start zangnamiddag begeleid door OKRA koor en Harmonie in de Mariahal of vrije invulling

16u: Gezamenlijk afsluitmoment in de Mariahal & vertrek terug naar huis

Inschrijvingen