Gepubliceerd op: 20/01/2019

Terug naar homepagina trefpunt
Terug naar het nieuwsoverzicht

Programma februari 2019

Dinsdag 5 februari: Samenkomst om 14.00 uur in het Parochiecentrum Kaarten - Kienen - Scrabble - Rummikub - Gratis koffie en taart voor  de leden.

Donderdag 7 februari: Wandeling in Bunsbeek
We nemen deel aan de maandelijkse regio-wandeling – Afstanden: 4,5 en 9,5 km.
Vertrek met de auto aan PC van Neerlinter om 13.30 uur – Meerijden: 1 €. – Deelname: gratis
Start van de wandeling: PC van Bunsbeek - Bunsbeekdorp 6,  te 3380  Bunsbeek om 14.00 uur.
Na de wandeling praten we  met een drankje nog wat gezellig na.

Zondag 10 februari: Pannenkoeken- en wafelfestijn  van Okra-Neerlinter
Het jaarlijkse pannenkoeken- en wafelfestijn heeft plaats van 14.00 tot 18.00 uur in het PC.
Tijdens gans de namiddag  is er een fotoprojectie over de activiteiten van Okra-Neerlinter.
Kaarten zijn te verkrijgen bij de teamleden aan 5 €.  We verwachten natuurlijk alle leden!!!

Maandag 11 februari: Plus-Film  ‘Darkest Hour’ in de Kruisboog in Tienen om 14.00 uur
Historisch drama ivm. de zware beslissing van Winston Chuchill over oorlog of vrede…
Inkom met uw 6-PLUS-FILMS-abonnement  of een los ticket aan 3 €. – Duur: 125 min.
Zie het volledig programma en alle praktische info op de website.

Maandag 11 februari: Show in Delicia te Riemst( org. Gewest Zoutleeuw)
Optreden van Frank Galan, Jo Vally en Elke Taelman – Aankomst in Riemst om 12 uur.
De inschrijvingstermijn is verstreken.

Donderdag 14 februari: Trage wandeling in Neerlinter - 14.00 uur aan  het PC – Afstand 3 km.

Dinsdag 19 februari: Samenkomst om 14.00 uur in het Parochiecentrum
Kaarten - Kienen - Scrabble - Rummikub - Gratis koffie en taart voor  de leden.

Donderdag 21 februari: Wandeling  in  Lovenjoel
De wandeling loopt door en rond Lovenjoel met een korte halte aan de kapel van Sint Ermelindus
Vertrek aan het Parochiecentrum van Neerlinter om 13.00 uur -  Meerijden: 2€.
Start: Café De Heidezonen, Lovenjoelstraat 12 Lovenjoel/Bierbeek. om 13.30 uur – Afstand: 8 km.
Na de wandeling is er gelegenheid om met een drankje nog wat gezellig na te praten in het bruine café..

Donderdag 28 februari:Trage wandeling in Neerlinter -  14.00 uur aan PC - Afstand: 3 km.