PRYVACYVERKLARING LEDENGEGEVENS

PRYVACYVERKLARING LEDENGEGEVENS

van OKRA trefpunt Neerlinter

en van OKRA-SPORT trefpunt Neerlinter

Ons trefpunt ‘Okra Neerlinter’ en ‘’Okra-sport Neerlinter’  hecht veel waarde aan de bescherming van jouw persoonsgegevens en  waakt er over dat  jouw privacy wordt gerespecteerd.

In deze privacy-verklaring willen we heldere en transparante informatie geven over welke persoonsgegevens we verzamelen en hoe wij ermee omgaan.

Okra en Okra-sport trefpunt Neerlinter  bewaart enkel de gegevens die ze van jou ontvangt bij het afsluiten van je lidmaatschap (naam en adres, geboortedatum, contactgegevens als je deze doorgaf).
Deze gegevens:
- worden opgeslagen in de beveiligde databank van
OKRA-NEERLINTER,
    Kasteelstraat 9, 3350 Linter.
-  worden tot maximum 5 jaar na het stoppen van je lidmaatschap    bewaard.

De gegevens worden gebruikt voor :
• De ledenadministratie
• Het bezorgen van het ledenblad, de uitnodiging voor de activiteiten, de nieuwsbrief  van ons trefpunt en van ons gewest
• Het doorsturen van informatie over initiatieven waaraan ons trefpunt zijn medewerking verleent
• De ledenverzekering.

Als je deze gegevens wil inkijken of verbeteren, kan dit steeds  bij:
• Suzanne Minnart, secretaris/administratief verantwoordelijke
suzanne.minnart@telenet.be  011/78 19 80
• Herman Seré, voorzitter /teamleider
sere.herman@scarlet.be 016/82 00 07

Op vele activiteiten worden foto’s genomen.
 Gerichte foto’s worden genomen met (stilzwijgende) instemming van de betrokkene. Voor overzichtsfoto’s  wordt geen instemming gevraagd aan de personen die op de foto voorkomen.
De meeste foto’s worden geplaatst op de website:
Het kopiëren en verspreiden van deze foto’s is niet toegestaan tenzij uitdrukkelijke toestemming gevraagd wordt aan Okra-Neerlinter (cfr. Teamleider Herman Seré).

Wie een bepaalde foto waarop men herkenbaar is, wil doen verwijderen kan via mail contact opnemen met Freddy Van Gompel (fred143@telenet.be), of zich met dit verzoek richten tot Suzanne Minnart of Herman Seré (zie gegevens hierboven).

Okra  trefpunt Neerlinter, en Okra-sport trefpunt Neerlinter,
verklaren hierbij de Europese Verordening 2016/679 rond de bescherming van persoonsgegevens na te leven.

Herman Seré
Teamleider