Vacature educatief medewerker.

Gepubliceerd op: 11/05/2021
Bron: Provincie: Vlaams Brabant

Word jij onze nieuwe collega? OKRA regio Brussel is opzoek naar een nieuwe educatief medewerker. Ben jij gebeten door sociaal-cultureel werk en heb jij een hart voor vrijwilligers? Dan ben jij de persoon die we zoeken.

OKRA is een actieve vereniging van en voor 55plussers die in de regio Brussel Halle-Vilvoorde meer dan 110 trefpunten telt. Voor deze regio zoeken we een enthousiaste en dynamische educatieve medewerker (full-time).

Geïnteresseerden mailen hun kandidatuur met motivatie en curriculum vitae aan Roel FRANCOIS, adjunct algemeen directeur, op mailadres roel.francois@okra.be tegen ten laatste 6 juni 2021. Meer informatie over deze functie via hetzelfde mailadres of op het nummer 0477/504269.

Downloads: