Steun ons

OKRA is de grootste vereniging van 55+'ers in Vlaanderen en Brussel met 1 050 trefpunten, meer dan 15 000 vrijwilligers en 130 000 leden. Door een gevarieerd aanbod van culturele, sociale en sportieve activiteiten samen met een sterke belangenbehartiging, streeft OKRA naar rechtvaardigheid, verbondenheid en aandacht voor de 55+'ers in de maatschappij.

Jouw bijdrage helpt onze organisatie!

Geven, dat kun jij doen om van de wereld een betere plek te maken. Je wilt er dan wel op kunnen vertrouwen dat de organisatie aan wie je geeft transparante informatie verschaft over haar inkomsten, uitgaven en activiteiten. Donorinfo garandeert jou die transparantie. Je vindt de nodige informatie over OKRA op DONORINFO.BE.

• Alle steun is welkom. Groot of klein, éénmalig of structureel.
    Via onze giftenrekening: BE52 7995 5051 4509 met gestructureerde mededeling +++201/7002/00005+++
  • Bij een gift vanaf €40/jaar krijg je 45% terugbetaald via de belastingen. OKRA bezorgt jou het fiscaal attest, nodig bij het invullen van de belastingaangifte.
  • Donaties en legaten
    Een verlaagd tarief is van toepassing op schenkingen aan vzw's sinds de afschaffing van de duolegaten in 2021.

Voor meer informatie
Contacteer Maria Bracke op het nummer 09/267.55.56 of via maria.bracke@okra.be.