Vertrek Elversele om 12:30 u opstapplaatsen; Tielrode sporthal 12:35 Tielrode Huize Vincent 12:40 Temse Kerk H. Hart 12:50

Ontmoeting & Ontspanning

We rijden richting Oosterhout waar we verwacht worden tussen 14a14u30 in het Brabants Museum Hier starten we met een koffie en koek en daarna worden we op sleeptouw genomen door de vele vrijwilligers en starten we met de rondleiding van het museum uiteraard met de professionele uitleg van de gidsen. Dit bezoek duurt plus - minus 2uren na dit leerrijk bezoek heeft men de keuze om eerst een stop te houden in de stad Breda. ( Afzet plaats tot centrum is ongeveer 150 meter stappen) of men rijd direct richting Westmalle waar men een laatste stop houden en daar genieten we nog van een lekkere boterham. Keuze: Kaas, Ham ,Of Hoofdvlees. daarbij kan men genieten van een Lekkere trappist Van Westmalle niet inbegrepen. Eens we hiervan hebben genoten stappen we weerom op de bus om de rit aan te vangen richting de Thuishaven. Waar we arriveren tussen 20a20u30.

Inbegrepen: Autocar, Bezoek Museum, Boterham met een van de keuzes.

woensdag 19 juni 2024
€ 45 (niet-leden)
Voor deze activiteit kan je inschrijven tot en met donderdag 13 juni 2024.

Kerk Elversele

dorpsstraat