Veilig fietsen door het dragen van een fietshelm

Gezondheid & Welzijn

Groepsaankoop: praktisch

Beste Okraleden

We willen graag jullie aandacht vragen voor een belangrijk initiatief: een groepsaankoop voor fietshelmen via Okra Sport +.

Veiligheid op de weg is van groot belang, vooral als het gaat om fietsen. Daarom willen we graag de mogelijkheid bieden om hoogwaardige fietshelmen aan te schaffen tegen een gereduceerde prijs. We nodigen jullie allemaal uit om deel te nemen aan deze groepsaankoop

Het is een geweldige kans om een kwalitatieve fietshelm te bemachtigen en tegelijkertijd de veiligheid van onze leden te waarborgen.

Koop deze kwaliteitsvolle fietshelm voor amper 34,95 euro per stuk (winkelprijs 59,95 euro). Dan heb je meteen meer dan je lidgeld terugverdiend.

Wie interesse heeft in een fietshelm stuurt een mail naar Okra.belsele.puivelde@gmail.be voor 15 maart met :

• je naam
  • kleur helm
  • maat helm

Hoe weet je welke maat ?

• Neem een meetlint en plaats dit ongeveer twee centimeter boven je wenkbrauwen
  • Meet nu de omtrek van je hoofd door het lint in een rechte lijn net boven je oren te verbinden

KLEUR en MAAT

• WIT
    • maat 52/57
  • maat 56/59
  • ZWART
    • maat 52/57
  • maat 56/59

Extra zichtbaarheid? Bestel een extra fietshelmlampje

Ledenvoordeel: NU voor een meerprijs van slechts 5 euro (in plaats van 8 euro)

• Het lampje kan je achteraan op de helm monteren.
  • 2 standen: Met een eenvoudige drukknop kan je het lampje aan zetten of laten knipperen.

Vervolgens stort je 34,95 euro + 5 euro = 39,95 euro op het rekeningnummer van okra Puivelde BE30 7512 0432 7611. Zet in de mededeling aankoop fietshelm en je naam en maat.

De bestelling zal dan gebeuren vanuit trefpunt Okra Puivelde

Het dragen van een helm is één zaak, belangrijk is ook dat het om een kwaliteitsvolle helm gaat. Bedankt voor jullie aandacht en laten we samenwerken om de veiligheid op de weg te verbeteren!

Merk op: bestelde en verkochte helmen kunnen niet worden teruggenomen ! De bestelling is pas definitief na betaling van het verschuldigd bedrag.

Link: inschrijvingsstrookje fietshelm

Okra Puivelde