In het kader van de zeven jaarlijkse feesten organiseren wij een geleide avondwandeling met gids langs de feestelijke bebloemde, bevlagde en versierde straten met hun rotten. Voor verdere informatie : Klik op "Meer Informatie

Kunst, Cultuur & Crea

Wat valt er te beleven
T
alloze taferelen die het leven van Maria of de wonderen van Virga Jesse uitbeelden, zoals de Dief op het hek, de Dolende Man, het kind van Morin, het huisje van Jan en Katrien, de Basiliek, het heilig Paterke van Hasselt enz….zullen ons voortdurend verrassen. De avondverlichting tovert alles om tot een feest voor het oog.

Samenkomst: op de Grote Markt bij het beeld van Hendrik en Katrien om 19 uur
Toon wegbeschrijving
woensdag 14 augustus 2024
Niet-leden kunnen niet deelnemen aan deze activiteit.
Inschrijven vóór 7 augustus 2024 en het vereiste bedrag van 5 € storten op IBAN: BE07 7845 3161 2566 van: OKRA- St.Katarina Hasselt. Met vermelding: avondwandeling, naam en voornaam. Contactpersoon Hulsmans René hulsmansrene@skynet.be 0477 74 01 59.

Samenkomst: op de Grote Markt bij het beeld van Hendrik en Katrien om 19 uur
3500 Hasselt