Een dolle ko(e)emedi

Kunst, Cultuur & Crea

Boer Gabriël heeft deelgenomen aan het tv-programma 'Boer zoekt vrouw' en met succes: het klikte met de sympathieke Barbara. Hij wil met haar trouwen en de rest van zijn leven met haar doorbrengen. Het stuk start wanneer Barbara intrek neemt op de boerderij. Ze heeft een bijzonder bagagepakket bij: haar hulpbehoevende moeder. Gelukkig is er de (niet zo snuggere) knecht Mario die de schoonmoeder met zijn fratsen kan entertainen. Dat hij het juist nog erger zou kunnen maken had Gabriël niet verwacht. En wat met de briefwisseling van ene 'Leontien', zij had zich ook ingeschreven om naar de hand van de boer te dingen... Ingrediënten genoeg voor een rollercoaster aan misverstanden en komische situaties. Ontdek de realiteit na de reality!

Plaats: Gebr. De Wachtersstraat 24 2610 Wilrijk

Deuren open: 13.30 uur, begin vertoning: 14.30 uur

Bijdrage: 12.00€ (maximum 20 deelnemers)

Inschrijven bij Gerd tot 05 mei 2023

Bananentejater
zondag 04 juni 2023
Deze activiteit is enkel boekbaar voor leden van het organiserende OKRA-trefpunt.

Bananentejater
Gebroeders de Wachterstraat 24