Een dolle komedie

Kunst, Cultuur & Crea

Al sinds zijn jeugd is Michel, een grote jazzfanaat, op zoek naar de zeldzame LP “Me, myself and I” van Neil Youart.
Vandaag lacht het geluk hem toe!
Op een rommelmarkt ontdekt hij het onvindbaar gewaande jazzpareltje.
Hij haast zich naar huis om daar in alle rust te genieten van zijn unieke aanwinst, maar dat verloopt niet zo vlot. Want uitgerekend vandaag lijken zijn vrouw, zijn zoon, zijn loodgieter, zijn buurman, zijn vriendin en zijn kameraad een luisterend oor nodig te hebben. Net vandaag willen ze allemaal hun verhaal of frustratie bij Michel kwijt. Om in deze chaos eindelijk een uurtje rust en luistergenot te vinden, moet Michel alles uit zijn egocentrische kast halen: liegen, veinzen, manipuleren. Met alle gevolgen van dien… Michel krijgt het moeilijk. Dat uurtje rust om van zijn zeldzame jazz lp te genieten... Zal het hem gegund worden?

Waar: Gebr. De Wachters straat 24, 2610 Wilrijk

Wanneer: Zondag 16 juni 14.00 uur(deuren 13.00 uur)

Bijdrage: 12.00€ Inschrijven bij Gerd tot 30 april

Plaats: Gebr. De Wachtersstraat 24 2610 Wilrijk