Wij serveren u een "Gourmet BBQ" , 10 soorten koude groenten, pasta, aardappeltjes, grof- en wit brood en verscheidene koude sauzen! Inschrijven vòòr 15 sept. via uw contactpersoon aub, zo weten we hoeveel we moeten bestellen.

Ontmoeting & Ontspanning

Het “GOURMET BBQ PAKKET” bestaat uit Zalm, BBQ Worst, Steak, Kippenfilet en varkenshaasje, alles samen 5 stukken, vergezeld van 10 soorten koude groenten, grof en wit stokbrood en verschillende sauzen, perfect verzorgd door “De Vleeshoeve”.

Daarna is er nog gebak van bakkerij Bolssens met koffie of thee.

Na de maaltijd zorgt DJ Marc voor muziek met de mogelijkheid om nog een dansje te placeren.

Vergeet niet 28€ per persoon over te schrijven op rekening nr. BE95 7835 3270 5758 van Okra Temse met als mededeling : BBQ en de naam van de deelnemers.

JOC De Nartist
vrijdag 22 september 2023