Rondleiding in de kruidentuin, de serre en de containervelden. Uitleg over de planten, de teelt en de culinaire en heilzame toepassingen.

Levenslang leren

Wij vertrekken met de auto stipt om 13:30 aan ons lokaal "De Zilverdraad". Wil je graag met iemand meerijden, vermeldt dit dan bij de inschrijving. Wij vragen je dan om aan de chauffeur 2,00€ te betalen.

Wij worden verwelkomt met koffie en gebak. Na de introductie (toelichting bij de locatie en kort historisch overzicht van het bedrijf) bezoeken wij zowel de buiten als de binnen serre. Er wordt stilgestaan bij de teelt van de plant, de culinaire en heilzame toepassingen, symbolen en verhalen, vragen van de deelnemers.

Daarna krijgen wij een kruidig hapje en drankje in de oranjerie en krijgt iedereen als afsluiter een kruidenplant mee. Het bezoek duurt ongeveer 2 uur.

Kostprijs is 20€ voor OKRA leden (25,00€ voor niet leden).

Wil je graag deelnemen, dan dient u enkel nog over te schrijven voor 12 april 2024 op rekening BE34 7775 9993 6790 van OKRA Bevere met vermelding van naam, aantal personen, eigen vervoer of wenst mee te rijden (de betaling geldt als inschrijving).U kan eventueel ook cash betalen aan een wijkverantwoordelijke. Hij of zij zal u dan een inschrijvings- & betalingsbewijs bezorgen.

De zilverdraad
woensdag 24 april 2024