Enkele jaren geleden bezochten we de drukkerij van de krantengroep DPG MEDIA te Lokeren. Vandaag zoeken we het kleinschaliger, maar daarom niet minder interessant. Integendeel ! Opgelet: 2 mei is een nieuwe datum!

Kunst, Cultuur & Crea

Hoeveel uren hebben sommigen onder ons (in de jeugdbeweging, de school, het bedrijf, …) al draaiend doorgebracht aan de stencilmachine. We hebben de stencilmachine door een fotokopieermachine zien vervangen. Maar wat we in Drukkerij C+ te zien gaan krijgen is andere koek. Alle soorten drukwerk in verschillende formaten en op verschillende materialen gedrukt: niets is hen onmogelijk. Boeiend!

Omdat we niet in de weg zouden lopen tijdens het drukproces brengen we dit bezoek ’s avonds. Geen paniek: er is voortreffelijke verlichting…

Verplaatsen doen we door carpooling (20 min rijden) maar met de fiets kan uiteraard ook (32 min. – 11Km)

Praktisch
18 April om 19.00u.: Bezoek aan Drukkerij C+
Blarenberglaan 21A, 2800 Mechelen Noord
Enkel voor leden van Boom Park
Deelnameprijs: € 2.00

donderdag 02 mei 2024
Max. 30 deelnemers
Deze activiteit is enkel boekbaar voor leden van het organiserende OKRA-trefpunt.

Voor deze activiteit kan je niet meer inschrijven.

C+ printing

Blarenberglaan 21A