Materials for a better life!

Levenslang leren

Al sinds de oudheid liggen metalen aan de basis van de vooruitgang van de mens. De vraag naar edele en non-ferro metalen is spectaculair gegroeid. Ze worden meer en meer toegepast in de moderne technologie voor dagelijks gebruik zoals gsm’s, computers, autokatalysatoren en elektrische fiets- en autobatterijen. Gelukkig zijn die metalen eindeloos herbruikbaar. Beter dan de natuurlijke bronnen verder uit te putten, kan men deze dus terugwinnen uit afgedankte toestellen én uit afvalstoffen van andere bedrijven. En dat is precies wat Umicore Hoboken doet.

Inschrijven kan nog tot 14/08 (nog 3 plaatsen beschikbaar).  Betaling (25€) geldt als inschrijving!

UMICORE Hoboken
Toon wegbeschrijving
dinsdag 19 september 2023
Tot 12u30
Max. 25 deelnemers
Deze activiteit is enkel boekbaar voor leden van het organiserende OKRA-trefpunt.

Site Umicore Hoboken België

UMICORE Hoboken