Bezoek aan het Atomium op 4 juli

Kunst, Cultuur & Crea

HET SYMBOOL VAN BRUSSEL..

Het bouwwerk werd gerealiseerd ter gelegenheid van de Wereldtentoonstelling van Brussel in 1958. Dit unieke silhouet, een verrassend, creatief en verbazingwekkend gebouw, geeft het mooiste uitzicht over de stad Brussel. Het baart sinds lang veel opzien en is wereldwijd

erg populair. Na de renovatie biedt het interieur een surrealistische wandeling door heel verrassende ruimtes en volumes.

We gaan de geheimen van het symbool van Brussel ontdekken met een rondleiding van

de onderste bol, via verschillende toegankelijke bollen met tijdelijke en permanente tentoonstelling, tot het panorama in de bovenste bol.

Van de ene bol naar de andere gaan we met roltrap en lift. Het geleid bezoek duurt 1u30.

We komen samen aan de Nova om 13u15 en vertrekken met auto’s. Betaalbaar parkeren kan rond het Atomium op de Atomiumlaan, op de Eeuwfeestlaan of op de parking van Kinépolis. Parkingplaatsen kunnen niet gereserveerd worden.

Iedereen wordt verwacht om 14u15 aan de ingang van de kassa aan het Atomium.

Afspraak met de gids om 14u30 uur.

Prijs deelname : 22 Euro (bezoek, gids, parking).

Vergoeding chauffeur : 2 Euro/persoon = met chauffeur te regelen.

Betalen kan tot uiterlijk 7 juni 2024 op rekening BE39 9731 3536 2019 op naam van Okra Machelen. Maximum aantal deelnemers : 40.

………………………………………………………………………………………………………….

INSCHRIJVING BEZOEK ATOMIUM

Naam……………………………………………………………Tel.………………………………

Adres………………………………………………………………………………………………..