Bezoek aan het vrijbroekpark is telkens iets nieuw, de seisoenen kleuren het park telkens anders.

Ontmoeting & Ontspanning
Voorbij
  • Het Vrijbroekpark is een groene oase aan de rand van onze stad. Je kan er op veel manieren, het jaar rond, van genieten: als wandelaar, loper, fietser, liefhebber van bomen, planten en bloemen, met de (klein)kinderen spelen en picknicken, als decor voor communie- of bruidsfoto’s en zo kunnen we nog even doorgaan. Dit jaar plannen we een rustig genietende uitstap op dinsdag 23 april als de lentebloeiers op hun mooist zijn en tere kleuren alom ons kunnen betoveren.
  • Concreet: we spreken af aan de bushalte op de Veemarkt (richting station) om 13.45u. Mensen die liever rechtstreeks naar het park gaan, treffen we rond 14.30u aan de hoofdingang. Om te weten wie we kunnen verwachten en vooral om een tafel te kunnen reserveren in het Vrijbroekhof, vragen we om uw deelname te melden ten laatste op 16 april. Dat kan in onze cafetaria op dinsdagnamiddag of rechtstreeks bij Ilse Moens – GSM 0476 393701 – ilsemoens@skynet.be.

Vrijbroekpark
dinsdag 23 april 2024