Op vrijdag 19/1 organiseren we een uitstap of bezoek aan de Bibliotheek van Beringen en volgen de digisessie rond het thema: “ waar let ik op bij de aankoop van een nieuwe smartphone ?”.

Levenslang leren

Voor dit bezoek verplaatsen we ons met de auto. Vandaar dat we vragen om je in te schrijven voor deze activiteit en door te geven met hoeveel personen je deelneemt en of je zelf met de auto gaat en eventueel iemand kan meenemen in je auto. We verzamelen ons op het Kerkplein om 14uur.

Inschrijven kan je bij je bestuurslid of op dinsdagnamiddag (13.30u-15.30u) of donderdag (14.00 tot 17u30) in het Brigidahuis of een mailtje sturen naar Georges Moons ( georgesmoons1@hotmail.com).

Bib van Beringen
Toon wegbeschrijving
vrijdag 19 januari 2024
Gratis voor leden
Deze activiteit is enkel boekbaar voor leden van het organiserende OKRA-trefpunt.

Bib van Beringen
Graaf van Loonstraat 2