Bloemen in de kerk van 1 tot 15 mei.

Kunst, Cultuur & Crea

OKRA-Eke gaat er opnieuw naartoe!
We waren er 3 jaar geleden. We gaan opnieuw, samen in onderlinge afspraak, of alleen misschien op de fiets. Daarna is er prachtige gelegenheid om een stevige boswandeling te maken!

LozerCultureel

is een uniek project met als doel mensen samen te brengen in de pittoreske dorpskern van Lozer om te genieten van vriendschap en muziek.
LozerCultureel
organiseert, samen met vele vrijwilligers, opnieuw 'Kerk in de bloemen'.
Van 1 mei t/m 15 mei 2024 wordt de Onze-Lieve-Vrouw van Bijstandkerk in Lozer (Kruisem) omgetoverd tot een bloemenkerk. De kerk is elke dag van 10u tot 18u vrij toegankelijk.
Bloemenkunstenaars Peter Bral, Leen Claus en Adriën Dhuyvetter verbazen ons met prachtige creaties die de kerk vullen met een rijke symboliek. Muziek en poëzie weven zich tussen het groen en laten zich ontdekken in de stilte.

Kerk O.L.V. van Bijstand Lozer
Van woensdag 01 mei 2024