Wima Schelle heeft 16 bowlingbanen. Er kunnen maximum 7 spelers per baan spelen. Snel inschrijven is de boodschap zodat we eventueel meer banen kunnen reserveren. Minstens 1 drankje per persoon is verplicht. Er zijn ook lichtere ballen beschikbaar vanaf 6 pond.

Sport & Beweging

Er is al 1 baan gereserveerd voor 2 uur.

Start: 13.45u – we spelen vanaf 14 uur

Samenkomst: binnen in de zaal aan de toog voor de schoenen. Je krijgt gratis bowlingschoenen, dus best sokken aandoen. Voor mensen zonder vervoer zullen we een carpool inrichten. Laat maar weten of je wil meerijden of dat je wil rijden en iemand meenemen.

Deelnameprijs: €10 per persoon over te maken op onze bankrekening voor 1 baan met 7 spelers. Als we met meer zijn en 2 banen nodig hebben zullen we dat ter plaatse verrekenen. Breng ook contante centjes mee voor je verplichte drankje(s) die je daar direct afrekent.

Inschrijven en betalen: op onze rekening ten laatste 6 april of eventueel via mail of telefoon 0491 10 85 49 laten weten dat je komt en contant betalen.

Wima Bowling Schelle
woensdag 10 april 2024