BREUGHELFESTIJN OP ZATERDAG 28 OKTOBER : In de parochiehuis, Deinzestraat 51 – Bevere. We verwachten u vanaf 17u00 met een gratis aperitiefje.

Ontmoeting & Ontspanning

Vanaf +/- 17u 30 kan u aanschuiven aan het buffet : uitgebreide keuze uit diverse soorten worst, ham, spek, hoofdvlees, paté, bloedworst & enkele kaassoorten. Dit alles wordt vergezeld van groentjes & aardappelsalade . Keuze uit diverse sausjes, mosterd, augurkjes & uitjes. Brood, broodjes & boter. (à volonté) !!!

Na het buffet tombola (altijd prijs) !!!

Dit alles bieden wij u aan tegen de democratische prijs van : 25€ zowel voor Okra-leden als niet-leden.

We willen zoveel mogelijk mensen bereiken die interesse hebben voor de werking van Okra-Bevere. Ken je iemand in je buurt of familie, iedereen is welkom. Samen maken we er een gezellige avond van.

Onze teamleidster zal (in ’t kort) vertellen over wat we deden in 2023 en licht al een tipje van de sluier op van wat je kan verwachten voor 2024.

PRACTISCHE INFO:

BIJDRAGE : Okra-leden & niet-leden 25€ overschrijven op rekening : BE34 7775 9993 6790 van Okra-Bevere VOOR 21/10 : vermeld naam en aantal personen aub.

Parochiehuis (open vanaf 17u) - Start feestelijkheden : 17u30

Cash betalen kan aan uw wijkverantwoordelijke, u ontvangt een inschrijvings- en betalingsbewijs.

Parochiehuis
zaterdag 28 oktober 2023