Kunst, Cultuur & Crea

KLOAVER VIERE ontstond in 1993, toen het toenmalige cabaretgezelschap van de Koninklijke Dekenij Bloemekenswijk ophield te bestaan. De groep bestaande uit 3 zangers en 1 muzikant verzorgt Café Chantants altijd in het ‘schuun Gents’ en ‘altijd plezant’.

De liedjes worden aan elkaar gepraat met korte grapjes. Hun repertoire bestaat uit klassiekers van o.a. Walter De Buck, Romain De Coninck, Hélène Marechal afgewisseld met eigen composities. De eigen nummers werden voorzien van mooie arrangementen door de bekende Gentenaar Bert Lenny die zichzelf de Gentse muzieklegende inzong met ‘Als Strop ben ik geboren’

Kloaver Viere zorgt jaarlijks ook voor een Gentse Feestenrevue. Dit is ieder jaar een gevarieerd programma waarin ze de aanwezigen telkens weer verrassen met nieuwe, originele liedjes en sketches, afgewisseld met een aantal klassiekers. Een show waarmee ze iedereen, jong en oud, iedere keer weer aan het lachen krijgen.

Bij Okra Wondelgem zorgt Kloaver Viere voor een ontspannen afsluiter van ons voorjaarsprogramma.

- Aanvang: 14 uur; deuren open vanaf 13.30 uur -

- In de pauze wordt er uiteraard koffie en gebak opgediend; de bar blijft open. -

donderdag 29 juni 2023
Max. 400 deelnemers