Christophe schreef ondertussen 17 boeken waaronder de bekroonde romans “Hotel Rozenstok” en “Cruise”. Mogelijks kent u hem van zijn wekelijkse boekenrubriek in het Klara-programma Pompidou. Samen met Lies Steppe maakte hij 'Hillbilly Fever', waarin hij de luisteraar warm maakte voor country-muziek.

Kunst, Cultuur & Crea
Voorbij

Elke week verschijnt zijn actualiteitencolumn, ‘De Wereld volgens Vekeman’, in De Standaard Weekblad. Naast schrijver is hij ook performer.

Christophe nodigt tijdens zijn lezingen het publiek graag uit om hem te vragen wat ze over hem willen weten. Op die manier slaagt hij erin om dingen te vertellen die zijn toehoorders echt interesseren, eerder dan dat hij honderduit staat uit te wijden over wat hij zelf interessant vindt. Hij is een getalenteerd en passioneel spreker, met een groot hart voor literatuur. Tijdens zijn lezingen leest hij ook op een unieke manier voor uit zijn werk, wat het bijwonen van zijn lezingen een bijzondere ervaring maakt.

maandag 13 november 2023
€ 10 (niet-leden)