zondag 27 augustus om 13u45

Ontmoeting & Ontspanning

De Koning van de Wals nodigt u uit voor zijn gloednieuwe bioscoopconcert "Love is All Around", vanuit zijn prachtige geboortestad Maastricht!
André Rieu organiseert dit jaar opnieuw zijn glorieuze jaarlijkse zomerevenement op het iconische Vrijthof.

Het concert wordt een muzikaal feest met hartverwarmende stukken die liefdevol door André zijn uitgekozen, met klassiekers, populaire meezingers en heerlijke walsen waarop je wilt dansen.

Samen met zijn geliefde Johann Strauss Orkest, werkt André samen met het charmante Gospelkoor en speciale gasten, om iedereen een verfrissend, romantisch, leuk feest te bezorgen.

Beleef een concert vol muziek, dans, liefde en geluk!

Wil je mee: graag een e-mail naar okracinema@gmail.be.

Vergeet niet om je naam en aantal tickets te vermelden.

Je kan ook bellen naar Karine op het nummer 0473/645695.

Je tickets betalen doe je door storting van het verschuldigde bedrag op rekening

BE36 0689 0704 2781 met vermelding van je naam en aantal personen.

De uiterste datum om in te schrijven is: 15 augustus 2023 zolang er tickets beschikbaar zijn.

Wij, Myriam en Karine, wachten je op in de grote inkomhal van Kinepolis.

Breng gerust je buurvrouw/man, je vriend(in) mee.

Iedereen is welkom!

Kinepolis Brussel