LOM neemt deel aan de Dag van de motorrijder

Levenslang leren
Voorbij

DAG VAN DE MOTORRIJDER

De Vlaamse Stichting van Verkeer voorziet jaarlijks een Dag van de Motorrijder.

Zondag 24 maart wordt zoals naar jaarlijkse gewoonte onze eerste officiële LOM-rit.
Vanaf 10u komen we samen aan de Fruitveiling van Borgloon.

Daar vinden behendigheidsparcours plaats, fris je motorrijvaardigheden op en krijg je tips en tricks van ervaren motorinstructeurs.
Of ga langs voor een technisch nazicht en verwen je motor en banden met een technische check-up.
Bekijk verschillende motorfietsen van Triumph, Vespa, Ducati, enz. en ervaar ze tijdens een testrit.

Omstreeks 12u vatten we onze eigen rit aan van +/- 110km met veel kronkels en glooiende wegen. Zo krijgen we meteen weer het motorgevoel dat we hebben moeten missen na die verdomde winterstop. De Stopplaatsen zijn voorzien in Bolderberg en afsluiten doen we in De Ploeg Diepenbeek.

Onze leden ontvangen het GPX bestand per mail.
Ben je nog geen lid maar wens je een keertje een kennismakingsrit mee te rijden, dat kan maar laat het dan even op voorhand weten aan vanbrabantberto@hotmail.com of johnny.crijns@gmail.com.

Is het de eerste keer dat je met ons meerijdt, meld je dan ’s morgens aan bij één van onze voorrijders (oranje LOM hesje).

BelOrta site
zondag 24 maart 2024
Gratis voor leden
Deze activiteit is enkel boekbaar voor leden van het organiserende OKRA-trefpunt.
Voorbij

Fruitveiling Borgloon