OKRA Koolskamp organiseert dit jaar opnieuw een begeleide dagreis op woensdag 3 juli naar de Tuinen van Annevoie en Namen.

Toerisme & Uitstappen

Programma dagreis:

7.15 u. vertrek op het Dorpsplein in Koolskamp met autocar De Meibloem + reisleider Filip

9.30 u. koffie of thee met 1 croissant in restaurant Bocow in Annevoie

10.30 u. vrij rondwandelen (met folder) in de Tuinen van Annevoie

12.45 u. middagmaal (kip met appel en calvados en pommes Anna, bavarois met seizoensfruit) in restaurant Les Tanneurs in Namen. De dranken zijn niet inbegrepen en worden individueel afgerekend.

15.00 u. geleid bezoek aan Parfumatelier Guy Delforge

16.00 u. rondrit met toeristisch treintje langs de vestingmuren van de citadel met prachtige vergezichten op Namen en het Maasdal + vrije tijd voor een wandeling of een terrasje

18.45 u. avondmaal (3 belegde sandwiches met groentjes) + drankje naar keuze aangeboden door OKRA Koolskamp in brasserie
De Looyerij (Aalst)

21.00 u. thuiskomst in Koolskamp

Je inschrijving is pas definitief nà ontvangst van je betaling.
Er wordt ‘n deelnemerslijst aangelegd in volgorde van betaaldatum.

Vertrek Parking Dorpsplein Koolskamp
woensdag 03 juli 2024
Max. 53 deelnemers
Deze activiteit is enkel boekbaar voor leden van het organiserende OKRA-trefpunt.
Inschrijven tot uiterlijk 15/5 (of tot eerder volzet) mits betaling via overschrijving naar BE75 8508 3771 6751 op naam van OKRA TREFPUNT 55+ met mededeling Dagreis + naam deelnemer(s)