Bezoek aan Likeurstokerij “De Klok” één van de beste ter wereld met degustatie van jenevers, een artisanale praline en glaasje advokaat. Een TOP bezoek. In de namiddag een schilderachtige cruise door de Gentse binnenwateren. (klik op "meer informatie" hieronder aub)

Toerisme & Uitstappen
  • Likeurstokerij De “Klok” is een ambachtelijk familiebedrijf waar ze nog trouw zweren aan onze waarden van weleer. Hun advokaat “De Klok” behaalde al internationale prijzen en kan dus als één van de beste ter wereld worden beschouwd!
  • In de namiddag kan u genieten van een rustige en interessante rondvaart door de Gentse binnenstad !

Inschrijven via bankoverschrijving of cash via een bestuurslid ten laatste op 6 juni 2023.
Prijs: 75 EUR

Vertrek : 8 uur (laatste opstapplaats). We rijden richting Serskamp voor een bezoek aan het bedrijf De Klok.” Na ontvangst en welkomstwoord krijgt u een degustatie van artisanale speculaas of peperkoek met een tas koffie. Er wordt ook nog uitleg gegeven qua historiek en groei, ook van de chocolaterie. Ook degustatie van 3 jenevers, een artisanale praline en glaasje advokaat komen aan bod ! Een TOP bezoek …

Middagmaal in de Ponton in Gent : soep – hoofdgerecht – dessert.

Na het middagmaal rijden we verder richting centrum voor een rondvaart op de Gentse binnenstad. Op de Graslei, de mooiste site van Gent, kan je inschepen voor een rondvaart van 40 minuten via Leie en Lieve tot Rabot. U leert op een schilderachtige cruise meer over de geschiedenis en het cultureel erfgoed van Gent terwijl je luistert naar het live commentaar aan boord. Na deze boottocht heeft u nog vrije tijd om te kuieren langsheen de vele winkeltjes en terrasjes.

In de prijs is inbegrepen : de autocarreis, bezoek “De Klok” met 1 x koffie en meerdere proevertjes, het driegangen middagmaal en de rondvaart door Gent.

1ste opstapplaats Bodegem Dorpsplein om 7u45. Daarna aan het station van Bodegem, vervolgens aan het Bloemenwinkeltje van François en ten slotte aan De Verlosser in Kapelle.

Let wel : opstapplaats is ook afstapplaats.

Omdat sinds dit jaar alle onderaannemers van Reizen De Vriendt eventuele afwezigen volledig aanrekenen, zijn wij verplicht dit ook te doen. Dus : het op voorhand aantal doorgegeven personen wordt dan ook volledig aangerekend. Verwittig tijdig als u wegens omstandigheden niet meekan want anders kunnen wij niet terugbetalen.

dinsdag 20 juni 2023
€ 75 (niet-leden)