Kunst, Cultuur & Crea

DAGUITSTAP NAAR ZEELAND: MAANDAG 18 SEPTEMBER 2023: (reservedata dinsdag 12 en woensdag 13 september)

Jullie konden in het Info-magazine van vorige maand lezen dat de 'Lekkerbekkentocht' doorgaat tijdens de maand september. Het dagprogramma ziet eruit als volgt: Koffie of thee met een Zeeuwse koek, daarna rondrit. ‘s Middags schuiven we aan voor een portie Zeeuwse mosselen, voorafgegaan door een bord soep. Wie geen mosselen lust kan een schnitzel bestellen. Na de middag bezoek we Boonman's Wijnmakerij met het proeven van een glas wijn of bessensap. Daarna volgt er een geleid bezoek en/of vrije tijd in Middelburg. Rond half zes keren wij huiswaarts. De prijs bedraagt 60 euro. Niet leden betalen 70 euro. Gelieve dit bedrag te storten op onze rekening BE84 9799 7584 4859 voor 6 juli. Gelieve te vermelden indien een van deze drie data niet past. Ook indien je geen mosselen lust dien je dat te vermelden.

maandag 18 september 2023
Niet-leden kunnen niet deelnemen aan deze activiteit.