Daguitstap naar Terneuzen

Toerisme & Uitstappen

Wij vertrekken aan de Feniks Wingene om 8.15u. stipt.

We gaan naar Terneuzen voor een bezoek aan het sluizencomplex en het schoolmuseum. Uiteraard starten we onze dag in Nederland met een koffie en koek.

Het sluizencomplex bezoeken we met een treintje waarbij de gids ons alle uitleg geeft. Ook in het schoolmuseum zal een gids ons van alles over het onderwijs vertellen. Tussen de 2 bezoeken door gebruiken we de lunch in Brasserie Westbeer (soep – hoofdgerecht – dessert).

We sluiten af in den Wijngaard in Aardenburg waar we een lekker avondmaal met soep en koffie voorgeschoteld krijgen. Je kan natuurlijk altijd zelf nog een ander drankje bestellen.

De buschauffeur brengt ons daarna veilig terug thuis tegen 19.30u.

Voor deze busuitstap betaal je 75€ per persoon alles inbegrepen (autocar – verzekering – bezoek en gidsen in Terneuzen - koffie – middagmaal – avondmaal met drankjes).

Om mee te gaan geef je jouw naam door aan Maria of Ria en betaal je onmiddellijk op de rekening van OKRA Wingene - BE18 7755 8306 1765 of contant bij de reisverantwoordelijken.

Inschrijven kan zo snel mogelijk voor 14 mei of tot de bus volzet is.

Het wordt zeker weer een leuke uitstap.

De reisverantwoordelijken

Maria Depypere Doornstraat 16 Tel. 0497/732310

Ria Wallyn Beernemsteenweg 11 Tel. 0472/373305

Link naar nieuwsbrief: Nieuwsbrief Reis Terneuzen

dinsdag 28 mei 2024
Max. 50 deelnemers
Deze activiteit is enkel boekbaar voor leden van het organiserende OKRA-trefpunt.
Voor deze activiteit kan je inschrijven tot en met dinsdag 14 mei 2024.

De Feniks
Beernemstraat 023