Het aantal deelnemers voor deze uitstap is beperkt tot 50. Schrijf daarom zo snel mogelijk in, en stort uw bijdrage, zeker vòòr 10 juli.

Toerisme & Uitstappen

Opstapplaatsen autobus: Velle 7.30 uur, Steendorp 7.45 uur, Eupenlaan 7.50 uur, bibliotheek om 8 uur.
9.30 uur: ontvangst in Restaurant ”Nata” voor een tussenstop met koffie en koek. Gevolgd door een uitgebreid bezoek aan de stad KORTRIJK, onder begeleiding van onze gelegenheidsgids en Kortrijk kenner Philippe Despriet. Hij begeleidt ons gedurende een historische wandeling en laat ons kennismaken met het bewogen verleden en de vele monumenten die daarvan getuigen zoals het historische stadhuis, de Sint Michielskerk, de Gravenkapel, het Belevenis Museum 1302, de Broeltorens, het hospitaal met de kapel van O.L.Vrouw van Pellevoisin en de overblijfselen van de Gildenhuizen. We wandelen tevens rond in het begijnhof.  In de namiddag is ook even een terrasjespauze voorzien.

Middag lunch in Restaurant “Nata” met op het menu als voorgerecht gerookte zalm met peterselie en ajuin en als hoofdgerecht Vol-au-vent met een slaatje en frietjes.

Na het bezoek aan Kortrijk bieden we een broodmaaltijd aan bestaande uit verschillende broodsoorten en een uitgebreid aanbod van beleg in restaurant “De Vlasblomme.”

Om 19.30 uur keren we terug naar Temse.
Deelnameprijs66 €.  Daarin inbegrepenbus, gids, koffiestop, middag- en avondmaal. Niet inbegrepen: drank tijdens het middag- en avondmaal.

Maximum aantal deelnemers: 50.  DEELNEMEN EN INSCHRIJVEN door het bedrag van 66 € per persoon over te schrijven op rekening van OKRA Temse: BE95 7835 3270 5758 vòòr 10 juli met als mededeling ”Kortrijk” + naam deelnemer(s)

De in de papieren nieuwsbrief opgenomen inschrijvingsstrook dien je aan uw contactpersoon te bezorgen!

OPGELETEnkel de eerste 50 betalende deelnemers kunnen mee! Vanaf de 51ste leggen wij een reservelijst aan, je wordt persoonlijk verwittigd.

Verschillende opstapplaatsen!
dinsdag 25 juli 2023