Culinair genieten bij topchefs van morgen in hotelschool “Ter Duinen” te Koksijde. Hoofdleverancier van sterrenchefs : Peter Goossens, Geert Van Hecke, Piet Huysentruyt, Sofie Dumont, Kristof Boxy? Thierry Thys, Michael Vrijmoed en vele andere !

Toerisme & Uitstappen
Vertrek : 9u00: laatste opstapplaats. Via Gent rijden we richting Belgische kust en Koksijde, waar wij in de gerenommeerde hotelschool Ter Duinen om 11u00 ontvangen worden met een welkomstdrink. We krijgen er een voorstelling van de school, die reeds sinds 1946 DE hoofdleverancier van Belgische sterrenchefs is. Na de schoolfilm is er een receptie met Crémant, fruitsap en hapjes, gevolgd door een begeleid bezoek aan de keuken.

’s Middags genieten we van een 4-gangen gastronomisch menu : voorgerecht, soep, hoofdgerecht en dessert met passende wijnen, waters en koffie.

Omstreeks 15u00u is het einde van het bezoek aan Ter Duinen voorzien en rijden wij naar Koksijde waar u nog rustig kan relaxen, flaneren en genieten, … de kust blijft een heerlijke bestemming.

Prijs: 85 € te betalen tegen uiterlijk 29 september 2023 ( = betaling via de bank ).

In de prijs is inbegrepen : de autocarreis en het bezoek aan Hotelschool Ter Duinen met een welkomstdrink, schoolfilm, keukenbezoek, een receptie en een 4-gangen gastronomisch menu met passende wijnen, waters en koffie.

OPSTAPPLAATSEN: NOSSEGEM KERK ( 0840 u ) – ZAVENTEM KERKPLEIN kant pastorij ( 0850 u) – ZAVENTEM VILVOORDELAAN kant café ’t Hoekske ( 0900 u).

woensdag 04 oktober 2023
Max. 49 deelnemers