De Zimmertoren is meestal het enige gebouw dat we kennen van de stad Lier; Felix Timmermans en Kreuner Walter Grootaers als enige bekende inwoners. Maar het nabijgelegen Lier heeft nog zoveel meer te bieden. Tijd om op ontdekkingstocht te gaan.

Toerisme & Uitstappen

Wat dacht je van een daguitstap met volgende ingrediënten?

Aankomst met koffie en Liers Vlaaike, gegidste, historische stadswandeling met bezoek aan het stadhuis, een lekkere driegangenlunch in het Hof van Aragon, een bezoek aan de Zimmertoren en een boottocht op de Nete.

Het wordt weer een daguitstap met een hoofdletter.

Praktisch

Verplaatsing met carpool. Wie liever fietst: geen probleem!
Carpool vertrekt aan H.Hartkerk om 8.10u. samenkomst om 8.00u.
Terug te Boom omstreeks 17.15u.

In deelnameprijs Inbegrepen: toegangsprijzen, koffie met Liers Vlaaike, 3 gangenlunch met 1 glas wijn of frisdrank en koffie, boottocht op de Nete en kosten voor carpool. Niet inbegrepen: de andere dranken.
Moeilijkheidsgraad: **

woensdag 10 juli 2024
Max. 30 deelnemers
Deze activiteit is enkel boekbaar voor leden van het organiserende OKRA-trefpunt.

PC Tijl Wilgenstraat 13
2850 Boom