Ontmoeting & Ontspanning

In de voormiddag bezoeken we, na een koffie en een Zeeuwse Bolus, het museum en belevingscentrum De Meestoof.
Een driegangenlunch hebben we in restaurant “De Landbouw”.
Na het middagmaal gaan we op reis met een echte stoomtrein van Goes naar Hoedekenskerke.
De stoker brengt de locomotief onder stoom, geeft een stoomfluitsignaal, de conducteur sluit de deuren met de hand en we vertrekken. Na de treinreis bezoeken we Middelburg, de perfecte stop na een dagje uit. Middelburg, hoofdstad van Zeeland, heeft meer dan 1200 monumenten en er is genoeg tijd om een rustige wandeling te maken of een terrasje te doen.

Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar, contacteer altijd Remy voor inlichtingen en inschrijving 0471 24 53 44.

Prijs € 69.00 pp. Na de inschrijving bij Remy, betalen met een overschrijving op de bankrekening van OKRA HOVE.
Werk NIET met een uitvoeringsdatum in de toekomst en vermeld duidelijk voor wie : “na(a)m(en)” en vergeet niet de vermelding: “Daguitstap GOES”.

(Opstapplaats en vertrek uur worden later meegedeeld.)

donderdag 27 juli 2023
€ 69 (niet-leden)