Dagwandeling in Antwerpen met de waterbus.

Mens & Maatschappij
Voorbij

Wij  verzamelen om 8.30u op de Grote Kaai en vertrekken naar de parking in Kruibeke voor de verbinding met de waterbus. Om 10u starten wij 2 wandelingen naar keuze doorheen het stadscentrum in Antwerpen. Rond 12.45u verzamelen wij aan het befaamde restaurant Verona. voor een lekker middagmaal. Er is keuze uit pasta's, vleesgerechten en vegetarische maaltijden. Voor het dessert kan men kiezen uit pannenkoek met ijs, fruit, chocoladesaus enz... Om 14u verzamelen we voor een wandeling richting het Mas, nadien bezoeken we het schipperskwartier en het beruchte Falconplein. Rond 17u verzamelen we aan brasserie "stadscafé" voor een broodje of een drankje (vrijblijvend.)Om 18.15u verzamelen we aan het vertrekpunt voor de waterbus. Rond 19u vertrekken we vanuit Kruibeke met de auto naar Lokeren.

donderdag 18 april 2024
Max. 60 deelnemers