Een Vlaamse gids neemt ons mee doorheen een zacht glooiend landschap van unieke panorama’s, zicht op de Oost-Vlaamse getuigenheuvels en Oudenaarde stad.

Sport & Beweging

We wandelen van Leupegem naar Mater en terug, langs Edelare, Volkegemberg en Kerselare via sportieve gezellige paadjes, ook oerdegelijke boerenkasseien en holle wegen komen aan bod. Deze wandeling is een unieke kans om de Vlaamse Ardennen te ontdekken. De gids zorg ervoor dat iedereen het tempo gemakkelijk kan volgen.

Op de middag lunchen we in restaurant ‘De Witte Hoeve’, Materplein 4 in Mater. Er is keuze tussen stoverij of koninginnehapje.

Niet-wandelaars die enkel willen komen eten betalen 20 euro en komen rond 12u naar ‘De Witte Hoeve’

Praktisch: 9.30u vertrek Zestiengemeten met carpooling

Vertrek wandeling: 10.15u kerk van Leupegem,Ronseweg (parking rechts v.kerk)

Deelnameprijs: 20 euro p.p. (drank niet inbegrepen). Bedrag te betalen via overschrijving op rek. van Okra Baarle : BE27 8911 7404 3773 (gelieve te vermelden wat je wil als lunch :stoverij of koninginnehapje)

Totale afstand: 12,7 km: 5,7km in de voormiddag en 7 km in de namiddag.

Wie de afstand te lang vindt kan na de lunch in het restaurant blijven en vragen aan de bestuurder van de wagen hem terug op te pikken in Mater.

Info: Hubert Devreese: 09/227 57 42

kerk van Leupegem
donderdag 14 september 2023
Niet-leden kunnen niet deelnemen aan deze activiteit.

kerk van Leupegem
Ronseweg