Ontmoeting & Ontspanning

Traditiegetrouw gooien we ook dit jaar een herfstshow op het programma, en wat voor een show. De mooie deerne Evelyn Cannoot, afgewisseld met “ les Folles de Gand “, Danny Fabry en……een mystery guest!!!! Eerst kan u ’s middags al genieten van een lekker aperitief en een lunch die als volgt is samengesteld: aspergesoep – kalkoenbrochette met bruine bouillonsaus, sla en kroketjes – dessert.
Omstreeks 1400 u begint dan de show in 2 delen. Na de show krijgt u nog een avondmaal aangeboden, waaronder 2 belegde broodjes met kaas en ham en één met salami. En dit alles voor de prijs van 60 €.
IN deze prijs is inbegrepen: de autocar, het middag – en avondmaal, en natuurlijk de show.
U kan uw deelname bevestigen door dit bedrag te storten op onze rekening en dit tegen uiterlijk
13 oktober 2023
( = betaling via de bank ).

OPSTAPPLAATSEN: NOSSEGEM KERK (0940 u ) – ZAVENTEM KERK kant pastorij ( 0950 u) – ZAVENTEM VILVOORDELAAN kant café ’t Hoekske ( 1000 u ).

dinsdag 17 oktober 2023
Deze activiteit is enkel boekbaar voor leden van het organiserende OKRA-trefpunt.

VELDEKE 1
1930 ZAVENTEM